Gyakran Ismételt Kérdések |
Tisztelt Ügyfelünk!Az oldalon található tartalomjegyzékben segítséget talál a gyakran felmerülő kérdésekhez, leírást olvashat az egyes lépésekről. A tartalom elolvasához a tartalomjegyzékben válasszuk ki a felmerült kérdést.
Mi szükséges egy magánszemély eb/ebjeinek ügyfélkapu segítségével való bejelentéséhez?Település ellenőrzése, hogy az adott helyen van-e lehetőség az eb bejelentésére, mivel csak azon települések lakosai használhatják az ügyfélkapus ebbejelentést, ahol az Önkormányzat előfizet az ebnyilvántartó programra. Lista a kezdőoldalon található meg. Amennyiben NINCS a listán a település nem lehetséges az ügyfélkapus bejelentés. Lista megtekintéséhez az Ellenőrzésre kattintva megtekinthetjük. Ha nem szerepel a listán a település neve az Önkormányzatnál kell érdeklődni az eb bejelentésével kapcsolatosan. A települési lista az Ellenőrzésre kattintva, az oldalon a képen láthatóan a piros szöveg alatt helyezkedik el, itt tudjuk ellenőrizni a településünket. Amennyiben a listán szerepel a településünk, a következő lépés a http://ugyfelkapu.ebnyilvantarto.hu/ oldalon való regisztráció! A regisztrációhoz a főoldalon jobb oldalt a Fiók létrehozására való kattintással tudjuk elkezdeni. Hogyan tudok belépni az oldalra?Az ebnyilvántartó program használatához regisztráció szükséges, amit a Fiók létrehozására kattintva tudunk elkezdeni. A regisztrációhoz az adatainkat ki kell tölteni: Név – Felhasználó teljes neve Felhasználónév – Belépéshez használt név E-mail cím – Felhasználó e-mail címe Jelszó – Legalább 4 karakternek lennie kell Jelszó megerősítése – Jelszó megismétlése Az adatok kitöltése után a Fiók létrehozására menve elérünk az utolsó fázishoz. A regisztráció befejezéséhez kaptunk egy megerősítő e-mail-t, amivel igazolni tudjuk, hogy mi magunk regisztráltunk az oldalra. Lépjünk be az email fiókba és nyissuk meg a levelet, amennyiben nem látjuk a beérkező leveleknél, nézzük meg a kéretlen leveleknél (spam) mappában is, egyes e-mail fiókok oda kaphatják meg, ha ott se található, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Önkormányzattal. A regisztráció befejezéséhez az e-mailben kapott linkre kattintva fejezhetjük be. Hogyan tudok belépni?Az ebnyilvántartó program használatához regisztráció szükséges, amennyiben ez megvolt, a megadott adatokkal a főoldalon be tudunk lépni. Felhasználónév – Regisztrációkor egyedi felhasználónév Jelszó – Regisztrációkor adtuk meg Ha nem emlékszünk, pontosan mik voltak az adatok a regisztrált e-mailre küldött levélben benne van. Sikeres bejelentkezés esetén a következő kép látható: Elfelejtett felhasználónév vagy jelszó esetén lehetőségünk van újat kérni, menjünk a főoldalon található Elfelejtette a jelszavát? vagy Elfelejtette a felhasználónevét? ! Elfelejtette jelszavát?Főoldalon jobb oldalt a Bejelentkezésnél lehetőség van új jelszót csinálni, amennyiben elfelejtettük. Ehhez kattintsunk az Elfelejtette jelszavát-ra? A regisztrált e-mail cím megadása, majd az Indításra való kattintással egy e-mailt kapunk, amiben szerepel egy vezérjel, ami szükséges az új jelszóhoz. Kapott e-mail: A vezérjel másoljuk át az ügyfélkapus weboldalon lévő Fiók létrehozásának megerősítése alatt található vezérjel mezőbe. Fiók létrehozásának megerősítése után tudjuk megadni az új jelszót, amivel be tudunk lépni az oldalra. Elfelejtette a felhasználónevet?Főoldalon jobb oldalt a Bejelentkezésnél lehetőség van elfelejtett felhasználónevet megtudni. Ehhez kattintsunk az Elfelejtette felhasználónevét-re? E-mail címet kitöltve és az Indításra kattintva a regisztrált e-mail címre kapunk egy levelet, amiben benne van a felhasználónév. Hogyan tudok új ebet felvinni a rendszerbe?Belépés után kattintsunk az Új eb regisztrációja menüpontra! Következő lépés az adatlap kitöltése, a *-al megjelölt mezők kitöltése kötelező! Az eb regisztrációhoz az adatlap kitöltése után a regisztráció gombra kattintva fejezzük be. Hol tudom megnézni a felvitt ebet/ebeket?Belépés után jobb oldalt a Felvitt ebek listája menüpontra menve megtekinthető a felvitt ebek. Listán látható egy egyedi azonosító, egy megtekintés, ahol a felvitt adatokat tudjuk megnézni, a kutya hívóneve és még látható fel van e dolgozva, ameddig a Feldolgozva nem állapotban van, addig nincs rendben a bejelentés, az ügyintéző ellenőrzése után, ha helyesen vannak felvéve az adatok, akkor a Feldolgozva Igen lesz és az eb regisztrációja helyes. Hol tudom kinyomtatni, módosítani vagy törölni az adatlapot?Belépés után a felvett ebek listája menüpontra menve láthatóak a felvitt eb/ebeket listája. Megtekintés alatt tudjuk megnézni az adatlapot és az adatlap alján látható 3 gomb: Nyomtatás, Adatlap törlése, Adatlap módosítása. Itt tudjuk ezeket a műveleteket elvégezni. Hol tudom megnézni a törölt és módosított adatlapokat?Az oldalon való belépés után jobb oldalt a menüben a Törölt adatlapok illetve Módosított adatlapok pontokban lehet megtekinteni. Módosítani csak azokat az adatlapokat lehet, amit az Önkormányzat jóváhagyott. Egy adott adatlapot ameddig az Önkormányzat nem dolgozott fel, addig lehetőség van törölni. A felvett ebek listájánál az adatlap megtekintésénél az adatlap alján van lehetőség törölni, módosítani, nyomtatni. Sikeresen törölt adatlap azonosítóját, leadási idejét és törlés idejét láthatjuk a törölt adatlapok listájánál. Hol tudom az adataimat módosítani?Az oldalon való belépés után, a menüben az Adataim menüpontra kattintva megjelennek az adatok, ahol módosítani lehet. Adatoknál lehetséges új jelszót készíteni, a nevet és e-mail címet változtatni, nyelvet és időzónát kiválasztani. Az adatok véglegesítéséhez a Mentés gombra kell kattintani. Hogyan tudom törölni a meglévő fiókomat?Az oldalon való belépés után jobb oldalt a menüben a Fiók törlése menüpont alatt tudjuk törölni. A fiók törlését a jelszó megadásával lehet véglegesíteni. Fiók törlésére kattintva fejezhetjük be a folyamatot. |